Tjena, tjabba, hallå.

Hej igen!
Jag har inte lagt upp ett inlägg sen i juni.
Anledningen till det att jag har glömt bort lite av bloggen och att jag har typ inget att blogga.
Jag ska försöka blogga igen men det kan hända att jag kommer försvinna igen xD.
Mycket har hänt sedan dess.
Jag har gått med i en ny klubb som heter Omega Hawks som ägs av Hedda Monstervalley.
Jag trivs jättebra i klubben (även om jag har bara har varit med i en dag xD.)
Hemsidan till klubben: http://omegahawks.weebly.com/
Hehe jag gör lite reklam för klubben xD.
Men jag ska försöka att blogga med och jag hoppas ni får en bra dag/kväll.
//Matilda Catvalley



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

catvalleysso.blogg.se

Jag är en glad tjej som älskar spelet Star Stable Online. Denna bloggen kommer handla om det.

RSS 2.0